måndag 28 maj 2012

Min första Mors dag

Igår var det Mors dag. Vi packade in oss i bilen strax innan lunch och åkte in till stan och uppvaktade Roberts farmor med lite blommor. Därefter åkte vi ett par ärenden, ska försöka minnas att skriva mer om det imorgon. Köpte bl.a. en fyll-i bok om Olivia.

På eftermiddagen mötte vi upp min familj på Slusscaféet i Tannefors för att fira min mamma. Tyvärr blev hon inte miljonär den här gången (fick några triss).
Själv hade jag verkligen sett fram emot denna dag, MIN första Mors dag. Jag blev besviken över att inte bli uppvaktad men jag får väl se Olivias natt (natten till Mors dag) som uppvaktning. Hon somnade kl 22, vaknade EN gång för mat och sov sedan vidare till kl 10. :-)

1 kommentar:

  1. Du fick ju en telefongratulaton från Stockholm iaf :)

    SvaraRadera